یاسور - نگین اشکورات (گیلان)

معرفی روستای یاسور (سعید عینی پور)

یاسور - نگین اشکورات (گیلان)

معرفی روستای یاسور (سعید عینی پور)

هفت خانی

هفت خانی یکی از مکان های تفریحی روستای  یاسور می باشد.

در گذشته یعنی قبل از احداث جاده اشکورات این مکان بیشتر بعنوان استراحتگاه مردم یاسور در مسیر رفت وآمد از ییلاق به قشلاق مورد استفاده قرار میگرفت ،که این امر بدلیل وجود هفت چشمه جوشان  و گیاهان دارویی، سبزیجات معطر(نظیر: سیر و پیاز کوهی ، منده و... ) و همچنین واقع شدن هفت خانی در یکی ازبلندترین نقاط کوهستانی و پیرو آن مناظرکوهستانی بسیار زیبای این مکان می باشد. 

 

 البته لازم به تو ضیح است که مسیرهای دیگری هم برای رفت وآمد مردم از  ییلاق به قشلاق وجود داشت و استفاده از این مسیر بدلیل ارتفاع  زیاد وکوهستانی بودن فقط در برخی از فصول سال امکانپذیر بود.  

 

با گذشت زمان و احداث جاده روستای یاسورخوشبختانه باز هم اهالی روستا درفصل بهار به صورت گروهی برای جمع آوری گیاهان دارویی،سبزیجات معطرو از طرفی دیگر برای تفریح و دیدن مناظر زیبای کوه هفت خانی و جاذبه های دیدنی در طول مسیر وهمچنین هفت چشمه زیبای هفت خانی که  به روایتی نام هفت خانی از همان چشمه ها گرفته شده به آنجا می روند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:10 http://www.yasour.blogsky.com/

http://www.yasour2.blogsky.com/

این آدرس وبلاگ مکمل یاسور نگین اشکورات

این وبلاگم خاص محلمونه واسه همین نمیشه توش همه مطالب و نوشت یه سری بهش بزنین

یلدا نگار جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:46 http://yaldanegar.persianblog.ir/

سلام با توجه به کامنت بالا ایشالا اگر روزی وب سایتم زدید ادرشو به ما بدید..موفق باشید..

حتما

میرباقری پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:59 http://thala-r.blogfa.com

سلام آقا سعید
خوبی؟
از اینکه انقدر حس ناسیونالیستی داری و برای شناسوندن و احیای زادگاهت تلاش می کنی خوشحالم و تحسینت می کنم...
راستش بابات آدرس وبلاگ رو بهم داد و گفت برو ببین...
جالبه و برای شروع خیلی خوبه..البته جای کار زیادی داره..مثلا یه قالب جذاب در ابتدا خیلی مفیده...لینک شدن در وبلاگ ها و وبسایت های پربازدید...استفاده از عناوین کلیدی جذاب و تصاویر جالب... تبلیغات و کلی راهکارهای موثر دیگه
البته طبق صحبت های بابا فهمیدم که دوست داشتی به جای وبلاگ یه وبسایت بزنی اما به خاطر هزینه فعلا اقدام نکردی...
خدمت باباتم عرض کردم که معمولا واسه طراحی سایت قیمت های بالایی میگیرن ولی خب من به شخصه به خاطر آشنایی دیرینه و ارادتی که خدمت شما و خانواده محترم داریم حاضرم با کمال میل اینکارو واستون انجام بدم با کمترین هزینه(یعنی جسارتا فقط هزینه هاست+ دومین رو که باید بخرم رو میگیرم و چیز خاصی بابت دستمزد کار نمیگیرم)...خودت که به هرحال حتما از هزینه ها و شرایط کار باخبری...
به هر حال هروقت خواستی من در خدمتم و مطمئن باش با کمترین هزینه میتونی یه سایت عالی داشته باشی که حتی با راهکار ها و مدیریت خوب بتونه واستون درآمدزایی هم داشته باشه...
هر کمکی بود در خدمتم
این آدرس وبلاگی که گذاشتم وبلاگ قدیمیمه و خیلی وقته بهش سر نزدم و قالبی هم که واسش طراحی کرده بودم اکسپایر شده و الان یه قالب معمولی داره....درحال حاضر رو چندتا وبسایت دیگه دارم کار می کنم به این وبلاگ بیچاره نمی رسم..همینجوری نوشتم شاید مفید باشه..
امری بود با آدرس ایمیلم تماس بگیر...
موفق باشی..یاحق

باعرض سلام و درود
خدمت سرکارخانم میر باقری
ممنون از اینکه وقت گذاشتینو از وبلاگم بازدید کردین
همانطور که گفتین هنوز خیلی جا داره و خوشحال میشم تو این زمینه بهم کمک کنین.

با تشکر - عینی پور

باران چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:53 http://yesterday-tlkhyh90.blogfa.com/

با افتخار لینک شدی

شرمندم نکنین آب شدم رفتم تو زمین

کمک
کمک

باران چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:51 http://yesterday-tlkhyh90.blogfa.com/

سلام خوبین شما ؟ مرسی لطف داری ...

من که خعلی دلم میخواد حالا رایگان بیشتر مزه میده
آقا من پایه ام

موافقین بابک بشه مدیر این تور
واسه عید

باران چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:30 http://yesterday-tlkhyh90.blogfa.com/

دلم خواست بیام از نزدیک ببینم هفت خانی رو
هـعــــــــــــــــی

سلام
خوشحال میشم
تشریف بیارین
اصلا یه تاریخی رو تعیین میکنیم همگی باهم میریم
برو بچ وبلاگی
تور رایگان

خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه

سحر چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:27 http://dayzad.blogsky.com/

سلام
براتون آرزوی موفقیت دارم توی این وبلاگ قشنگتون
به نظر من اگر از قالب قشنگتر و البته عکسهای بیشتری توی ادامه مطالبتون استفاده کنید جذاب تر هم میشه!

سلام

ممنونم مرسیاز نظرتون > لطف دارین

جون تازه شروع کردم جمع آوری عکس ها و اطلاعات یکم طول میکشه

ولی بزودی زود
درست میشه

بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد