یاسور - نگین اشکورات (گیلان)

معرفی روستای یاسور (سعید عینی پور)

یاسور - نگین اشکورات (گیلان)

معرفی روستای یاسور (سعید عینی پور)

دل نوشته های شیرین

 

 

 

 

بنام خدا
سلام دوست گرامی

برایتان قبل از هر چیز ارزوی سلامتی وبهروزی را از خدا طلب میکنم

هرچند دیر وبه فاصله اما دوباره عشق به زادگاهم وادارم کرد تادوباره ضمن عرض سلام خدمت شما وتمامی یاسوریهای گرامی چه انانی که مربوط به نسل گذشته بوده وسعادت زیارتشان را داشته ام وسروران همیشگی بنده محسوب میشوند وهمیشه خاطرات من با نام ویاد شان پیوندی ناگسستنی دارد وچه نسل نوینی که سرمایه های اینده این سرزمین وزادگاه اجدای خود *یاسور* میباشند با توجه به یادداشت نخستم خدمت شما وبا توجه به قولی که داده بودم از انجایی که حاصل حدو چهل سال فعالیت ادبی من در حوزه *شعر *بوده وبه دلایل متعدد موفق به نشر انها بصورت کتاب نشده ام بر خود لازم دانستم که حداقل انها را به رویت عزیزان همولایتی خودم *یاسوریهای * عزیز قرار برسانم ودر اینده ای نزدیک در وبلاگی مستقل بنام * یاسور-- قلب من *به مرور خواهم گذاشت تا حداقل دوستداران شعر روستایم هر چند با سلایق وعلایق گونه گون وقابل احترام نظری هر چند کوتاه وبه دلخواه به اثار ادبی یکی از هم روستاییان خویش داشته باشند .
به پاس محبت های جنابعالی در تلاش برای شناساندن روستایی که من هر لحظه ودر هر مکان هنوز عطر پونه های کنار چشمه سارها تصویر قامت بلند راش دارها عطر گل گل گاو زبا ن و گل ختمی حتی تصویر روزهای مه گرفتگی از اسمان رود تا هفت خانی از پس کلاسی تا دلیجان وتله سر را در ذهن خویش چون معبودی عزیز به یادگار دارم وبا تمام وجودم حس میکنم در صورت قبول یک غزل ویک دو بیتی را تقدیم شما وشعر ی ازاد بنام *تنهایی * را تقدیم سروران وبزرگوران یاسور میکنم *
*در اخر یک گلایه * در نوشته قبلی من پسوند یاسوری من فراموشتان شده بود ا*
برای شما بهترینها را ارزو میکنم  


-هادی رمضانپور یاسوری-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد